Monday, 13 August 2012

Roller Coaster Di Rumah

Sape tak seronot kalo ade roller coaster sendiri.. takyah berator nak naik.. bapak tolong tolakkan.. pergh.. best gile kalo zaman kecik-kecik cenggitu..


Cat Logic

Video nie aku rase bergune jugak sebab penah tak korang pikir cane kucing kalau campak atau jatuh macam mane pon, kucing takkan penah jatuh terbalik.. kaki mesti cecah tanah dulu.. so, ni logiknye..


Wednesday, 8 August 2012

Olympic London 2012 RONA Ads

Memandangkan tengah olympic skang nie.. aku rase ads nie style..


The Human Jukebox

CDZA nie memang aku minat sebab diorang perform lagu sume style.. tak caye ce tengok video nie..


So yang nie pon stylo gak..






Toy Car Modification

3tahun lepas kerete mainan dak nie cume leh gerak ala kadar sebab menggunekan enjin yang ala kadar. Dapat lak kat bapak die, die gi modified bagai last-last ce tengok ape yang jadi..


Sleeping Dogs

Aku da usya lame game nie nampak menarik tapi lepas aku terjumpe satu video yang mengatekan gameplay nie hasil ciplak dari gameplay True Crime : Hong Kong aku rase cam tak berape cool la sebab graphic da best cume jalan cerite tade originality. True Crime lak grafik ala kadar tapi jalan cite gempak. Tengah usya-usya video tadi aku terjumpe live action Sleeping Dog punye Storyline dan agak OSOM gak ar.. ace korang tengok. FYI Game ni untuk ade untuk PS3 game console lain aku tak sure (sebab malas nak google)


Haa.. Compare nie ngan cite 8jam shaheizy sam tu mane lagi action pack? haha! 

Trailer Original Sleeping Dog

Nie lak video comparison Sleeping Dogs vs True Crime : Hong Kong


Life Hack

Kadang-kadang kite sendiri tak perasan ade care senang untuk memudahkan kerje seharian kite tapi kite tak pernah nak try cube walau ade satu due perkare tu kite rase boleh mempercepatkan mase yang perlu diambil. Nie antare 20 trick dalam kerje rumah yang mungkin boleh membantu anda memudahkan kerja.

 PS: Aku pakai trick yang lipat baju gulung2 tu antare sebabnye save space sbb baju aku sume saiz besa2 lagi satu alternatif kepade si pemalas nak lipat baju..

Part 1

Part 2




Part 3 nie parody.. jangan ikot pulak..